تعداد بازدید: 563
021-88363818
sb24.com
ما در دهه نخست فعالیت خود، با سرمایهگذاریهای کلان در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک توانستیم نقشی مهم در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ایران ایفا کنیم. ارائه نخستین خدمات اینترنتبانک در سال 1381 و راهاندازی خدمات انتقالوجه آنلاین در ایران از جمله پیشگامیهای سامان در این دوره بوده است. این رویکرد در دهه 80 خورشیدی همراه با شعار «بانک سامان، بانک هوشمند»، مزیت نسبی ما نسبتبه رقبا بهشمار میآمد.
دهه دوم فعالیت بانک سامان با تغییر استراتژی بانک و گذار از رویکرد خدماتمحوری به رویکرد مشتریمداری همگام شد. در این ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به گروههای مختلف مشتریان، استراتژی و فرایندهای عملیاتی در دو سطح خرد و کلان تعریف شد.