در ادبیات کسب و کار جدید همگی شنیدهایم که در طولانی مدت ارائه چیزهای ارزشمند بهتر از انتظار دریافت پاداش است. به همین خاطر نسبت به سالیان گذشته بیشتر از شرکت ها انتظار میرود که به ارائه هدایای همایش اهمیت بدهند. این هدایای همایش تنها نشان دهنده حسن نیت نیستند. بلکه راهی هوشمندانه برای تقویت روابط و شروع کارهای بهتر در سال جدیدند.
به لیست ارائه هدیه خود نگاهی بیاندازید : کارمندان، مشتریان، همتایان و همکاران تجاری که همگی جزو ارتباطات مهم شما میباشند. این افراد بر روی جریان درآمدی شما تاثیر دارند. در صورتی که قدردانی خود را از آنها با تقدیم یک هدیه همایش گزینش شده، برای سال جدید نشان دهید، مطمئن باشید که نتیجه آن را خواهید دید.
پایان سال معمولا پر از هیایو است و کارمندان و مشتریان تان انتظار لطفی هرچند کوچک از شما دارند.