کیفیت از دیدگاه بانک امری فراگیر و متأثر از عملکرد اعضای سازمان بوده و تحقق آن در گرو مشارکت تمامی کارکنان می باشد. از اینرو بانک خود را مستلزم به اجرای دقیق همه ابعاد خط مشی کیفیت با آرزوی نیل به کسب و ارتقاء رضایت مشتری در خصوص نظام کیفیت که مشتمل بر موارد ذیل است می داند:
1- تلاش بی وقفه در راستای بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات بانک جهت تأمین رضایت و خشنودی مشتری
2- پایبندی به اصول بانکداری بدون ربا، امانتداری و رعایت منابع ذینفعان و جلب اعتماد و اطمینان همه اقشار جامعه
3- ارج نهادن به مقام انسانی کارمندان به عنوان با ارزش ترین سرمایه بانک و الزام به اصل شایسته سالاری و ارتقاء کیفیت زندگی آنان
4- ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به مشتریان با بهره گیری از فناوری روز جهان و رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی
ضلع شمال میدان آرژانتین ابتدای بزرگراه آفریقا برج بانک قوامین
5151 -021- 021-88643000
ghbi.ir
نظرات شما
اطلاعات شما بجز نام ، نمایش داده نخواهد شد
اين وبسايت در چارچوب قوانين جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي نمايد و سايتهاي انتخاب شده نيز بر اين اساس تعيين مي گردد. از آنجاييكه بدليل متغيير بودن مطالب سايتها و همچنين گستردگي آنها بررسي دائمي محتواي سايتها غير ممكن است ، لذا در صورت مشاهده مطالب خلاف قانون ، شرع و اخلاق و يا فيلتر شدن يك سايت، مراتب را به ايميل زير اطلاع دهيد. بديهي است هزارسايت هيچگونه مسئوليتي در قبال محتويات سايتهاي لينك شده نخواهد داشت.
Email : [email protected]
طراح و برنامه نویس: مهدی کریمی