ما در دهه نخست فعالیت خود، با سرمایهگذاریهای کلان در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک توانستیم نقشی مهم در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ایران ایفا کنیم. ارائه نخستین خدمات اینترنتبانک در سال 1381 و راهاندازی خدمات انتقالوجه آنلاین در ایران از جمله پیشگامیهای سامان در این دوره بوده است. این رویکرد در دهه 80 خورشیدی همراه با شعار «بانک سامان، بانک هوشمند»، مزیت نسبی ما نسبتبه رقبا بهشمار میآمد.
دهه دوم فعالیت بانک سامان با تغییر استراتژی بانک و گذار از رویکرد خدماتمحوری به رویکرد مشتریمداری همگام شد. در این ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به گروههای مختلف مشتریان، استراتژی و فرایندهای عملیاتی در دو سطح خرد و کلان تعریف شد.
سعادتآباد، بلوار دريا، نبش خیابان رامشه، شماره 50
021-88363818
sb24.com
نظرات شما
اطلاعات شما بجز نام ، نمایش داده نخواهد شد
اين وبسايت در چارچوب قوانين جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي نمايد و سايتهاي انتخاب شده نيز بر اين اساس تعيين مي گردد. از آنجاييكه بدليل متغيير بودن مطالب سايتها و همچنين گستردگي آنها بررسي دائمي محتواي سايتها غير ممكن است ، لذا در صورت مشاهده مطالب خلاف قانون ، شرع و اخلاق و يا فيلتر شدن يك سايت، مراتب را به ايميل زير اطلاع دهيد. بديهي است هزارسايت هيچگونه مسئوليتي در قبال محتويات سايتهاي لينك شده نخواهد داشت.
Email : [email protected]
طراح و برنامه نویس: مهدی کریمی