کالارسان درب به درب

کالارسان درب به درب

 

حمل و نقل درب به درب شبکه توزیع آنلاین آپاران

امکان سفارش دسته ای و سریع و آسان توزیع کالا در تمامی مناطق 22گانه شهر تهران

آدرس دفتر مرکزی :
تلفن : (021) 66812375 - 66812377 - 66812378
وب سایت : aparan.ir
ایمیل : info@aparan.ir



 

کالا رسان درب به درب

 


درباره آپاران

آپاران یک شبکه هوشمند توزیع کالا با سرویس های متنوع است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده است. شبکه توزیع آپاران با فراهم کردن یک زیرساخت IT و بهره گیری از به روزترین فن آوری های رهگیری مرسوله، امکانات دیجیتالی متنوعی برای نظارت مستقیم مشتریان بر همه مراحل دریافت تا تحویل کالا فراهم می کند.
اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید، باید با فروشگاه های دیگر در جذب مشتری و افزایش حجم فروش روزانه خود رقابت کنید. یکی از مهم ترین زمینه های این رقابت که درصد بالایی از رضایت یا نارضایتی مشتریان را نیز در بر می گیرد، کیفیت سرویس ارسال فروشگاه است. هزینه های حمل زیاد و یا زمانبندی های طولانی و بدتر از آن غیر قابل پیش بینی بودن زمان تحویل، از عمده ترین دلیل های خریداران برای رها کردن سبد خرید خود هستند. اط طرفی موتورسواران بخش قابل توجهی از جابجایی کالا در شهر تهران را انجام می‌دهند اما به طور خلاصه می‌توان گفت پیک‌های موتوری به طور سنتی اداره می‌شوند و تا کنون نگاهی حرفه‌ای و سازمانی به این مقوله نشده است. ما در ناوگان آپاران، با بهره گیری همزمان از موتورسیکلت، وانت و خودرو ، برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان یک سازمان حرفه‌ای راه‌اندازی و علاوه بر نظم در ارائه خدمات و پاسخ‌گویی در برابر مشتریان، با ایجاد زیرساخت‌های روزآمد، امکانات بسیار متنوعی برای استفاده کنندگان از خدمات خود فراهم کرده‌ایم.
اکنون دوران اعتماد بی قید و شرط به موسسات ارسال کالا به پایان رسیده و مشتریان برای اعتماد خود نیاز به فراهم بودن امکانات نظارت دقیق و پیگیری مستمر با استانداردهای جهانی و امروزی دارند. آپاران با استفاده از فناوری دیجیتال، یک ویترین شیشه ای مهیا کرده تا تمام فرآیند حمل و نقل کالا را برای مشتریان خود قابل رویت و راستی آزمایی نماید و برای این امکانات متنوع و جدید هیچ هزینه اضافه ای دریافت نخواهد کرد.
استفاده از فناوری های روز و زیرساخت IT فراهم شده توسط آپاران، این امکان را به شرکت ها و دیگر صاحبان کسب و کار می دهد که با برخورداری از یک پنل کاربری، همواره به تاریخچه ارسال و دریافت های خود به همراه همه جزئیات آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از این امکانات، می توانند تراکنش های روزانه را به جای پرداخت نقدی، به حساب قرارداد ماهانه خود منظور کرده و در پایان هر ماه با دریافت صورتحساب تجمیعی و فاکتور رسمی اقدام به تسویه حساب نمایند و بدین ترتیب با کاهش تعداد اسناد حسابداری مربوطه به فقط یک سند در ماه، از حجم کارهای اداری و حسابداری خود به طرز چشمگیری بکاهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس های اختصاصی ویژه مشترکین پر مصرف نظیر فروشگاه های اینترنتی، آزمایشگاه ها، چاپخانه ها، آژانس های مسافرتی یا هر کسب و کار دیگری که نیاز به تحویل ارزان، سریع و برنامه ریزی شده کالا به مشتریان خود دارد با بخش مدیریت فروش آپاران تماس بگیرید.
پوشش سرویس آپاران در حال حاضر تمام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و نیز شهر های کرج و حومه، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد، تبریز، قم و رشت را دربرمی گیرد و به زودی نیز در کلیه شهرهای ایران آماده ارائه خدمات خواهد بود.

آپاران در ایران

هم اکنون آپاران در شهر‌های اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، شیراز، کرج و مشهد نمایندگی مستقر دارد و نمایندگی‌های ارومیه، قم، یزد، کرمانشاه، رشت، انزلی ، ساری و گرگان نیز در دست راه اندازی هستند. به زودی تمام مراکز استان‌ها تحت پوشش سرویس آپاران قرار گرفته و در فاز بعد، خدمات آپاران به شهرستان‌های تابعه مرکز استان‌ها خواهد رسید.
نمایندگی‌های آپاران مستقیماً تحت نظارت دفتر مرکزی فعالیت کرده و عملکرد آن‌ها بر اساس استانداردهای یکپارچه در سراسر کشور مورد ارزیابی دقیق و مستمر قرار می‌گیرد.

پرداخت در محل - COD

با وجود فراگیر شدن پرداخت‌های اینترنتی، هنوز هم بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند وجه کالای خریداری شده را پس از دریافت آن بپردازند. آپاران این آمادگی را دارد که وجوه مربوط به پرداخت در محل را برای فروشگاه‌های طرف قرارداد عیناً بر اساس فاکتورهای صادر شده و با کمترین هزینه سربار جمع آوری و به منظم‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن تسویه حساب نمایند. طبیعی است که برای حصول به این هدف، همه پرسنل آپاران مجهز به دستگاه کارتخوان سیار باشند، اما در این زمینه منتظر خبر بهتری هم باشید. یک سورپرایز بزرگ در راه است!


کالا رسان درب به درب



کد امنیتی را وارد نمایید.


414